Mar 22, 2013

Anak 2013

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah...masih bernyawa kita dimuka bumi ALLAH ni..

Lama dah aku dah tak menulis dalam blog ni...

Bukan malas,tapi mungkin banyak keje lain lagi nk buat kot...last aku update bln nov2012..lame tu..

lagi pn aku bkn jenis org byk idea nk menulis...kdg2 blh jd boring org nk baca...

dkesempanan ni aku nak updala psl family...special sekali untuk anak2....

Yang ni gambar kakak...dah nk masuk 5 tahun.Alhamdulillah aku dah hamtar masuk  tadika.sekolah main2 jer dulu.lgpn  sekolah kat nursery die jer.senang lar.tak ade ape2 kerenah.die dah biasa.kakak dah besar katannya.badan pn dah bolat.berat 20kg tu.dh mcm budak darjah 3.tp die pendek....ikut baka mak bapak dier...hahaha

Untuk kakak papa doakan anak papa jadi anak yang solehah...berjaya dunia dan akhirat...INSYAALLAH

Yang ni plak adik....umur adik dah 2 tahun....dah besor anak papa ni.boleh tahan la buas die.mulut plak petah berkata-kata.balik keje hilang rasa penat bile tgk telatah die.makan tak henti2...

untuk adik papa doakan sama mcm kakak....

Sekian...

No comments: