Aug 5, 2010

Salam Ramadhan

Assalamualaikum....


Ape kabo semua..lagi beberapa hari kita semua umat islam akan berpuasa.tahun ni aku puasa buat kali ke-3 dgn isteriku dan kali ke-2 dgn ank ku Qistina....mcm mn la agaknya puasa tahun ni.wife aku mengandung plak tu.nk mkn ape buka puasa nanti...nk suruh masak kesian plak.nk mkn beli kat pasar ramadhan tau jerlh...sehari dua blh ler.tapi xpe la..tau la aper nk makan nanti....


genap sebln puasa nk raya la plak...byk pakai duit tu.dh la skrg ni tgh pokai...raya tetap raya.sethn sekali jer..time ni la nk happy dgn family.ape2 hal aku tetap usahakan yang terbaik untuk family aku...insyaallah


Bagi semua umat islam diseluruh dunia aku mengucapkan selamat menjalankan ibadat puasa dan amalan2 sunat dibulan yang mulia ini..semoga Allah SWT sentiasa memberi keberkatan didunia ini.

No comments: